Gosiga hästar !

Red ju som sagt båda förut och började med Hoppzan i paddocken och det gick kanon eftersom hon var rätt pigg så skrittade jag och direkt efter galopp och det gjorde att jag slapp tjafset o traven i början sen blev hon mer rörlig i musklerna och lösgjord sen gick hon myyyycket bättre i traven också ! så det är något jag kommer fortsätta med jätteduktig var hon iaf ! puschade lite extra i galoppen och det resulterade större och luftigare språng! :D
Red även nikki i paddocken hon hade bestämt sig att rida i skogen för in i paddocken skulle hon inte haha ! men jag vann ! :D
trodde hon skulle vara halvt förjäklig då det blåste storm men det var hon inte utan tvärtom jätteduktig och gjorde det jag bad om blev lite protester när hon tyckte det var jobbigt men det var inte stora utan med en kick arbeta hon igen, blev en del galopparbeten med volter och hörnpasseringar. gjorde även lite serpentiner och åttvolter övergångar ökningar ja lite allt möjligt, riktigt rolig att rida idag ! och när vi var klara så var både jag och hästen heeeeelt genomsvettiga ! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0