Godmorgon Tisdag!

Godmorgon på er ! hoppas ni sovit gott och inte drömt massa mardrömmar, för det har inte jag utan har sovit riktigt gott så när klockan ringde imorses var det väääääldigt svårt att stiga upp haha, men så är det nog för dem flesta ;)  
 
jaa vad har denna dagen att bjuda på då ? jo först skolan... slutar 3 usch fy blä på den sen så blir det stallet direkt efter för en ridtur på nikki, sen ska jag tvätta hoppzans svans+ben så dem är fina till träningen imorgon + putsa sadeln för tränset gjorde jag igår. och ikväll blir det hemmamys framför the following och halv 8 hos mig ! sååå glad att den börjat igen speciellt nu när farmen är slut.. :) och juste sen ikväll kommer även min presentation också! :) men nu en bild på dagens frukost:
 
fibergröt
kanel/ingefära/linfrö
hallon/banan
en klick jordnötsmör


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0