Dagens planer+outfit

hallå där! 
hann inte blogga imorses men började ju 8... lagom seg när man brukar börja 10 annars.. haha menmen just nu har jag samhäll men gör inte så mycket sitter och planerar lite bara så rätt lugnt. har 2 lektioner kvar idrott sista döööö men vi är i gymmet och ska gå igenom lite lyfteknik så det blir väl inte så jobbigt ändå, sen när jag kommer hem ska jag ta och gå en promenad till stan för att köpa jordgubbar tills ikväll + lite annat men det får ni se då ;) är som sagt stalledig idag med både jag och hästarna behöver en vilodag tror jag. ikväll får vi se vad som händer gladiatorerna och farmen llr ngn film ska det bli iaf :)
 


Kommentarer
Victoria

SV: Tack!!!

2013-03-01 @ 13:16:26
URL: http://hundtassarna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0