Dagen-Ridpass-Ananas

Hallå ! hemma igen i min underbara säng ! skolan idag gick snabbt och enkelt först engelska sen svenska som det bara var att sitta och lyssna på + anteckna lite;) sen så cyklade jag till stallet som vanligt och jiiiissses vad det ska blåsa stod nästan still !! lite bättre var det på hemvägen iaf. men iaf Hoppzan fick en lugn tur med skritt och trav bara eftersom vi galopperade rätt mycket igår, och med den andra damen blev det snapen rundan och hon skötte sig var lite när vi skulle svänga ner i skogen bara sen så gick hon, hade även sporrarna på så då gick det lite bättre :) nu ska jag bara gotta i mig ananas och ta det lugnt ! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0