Dag 4. Såhär ser jag på mig själv.

Jag ser mig själv som en glad rolig bra tjej som har den bästa humorn ! ne men jag är för det mesta glad och försöker se positivt på allt men ibland har man ju sina dagar det har nog alla tjejer haha ;) sen så är jag jäkligt viljestark och stark som person i helhet och är inte rädd för att ta konflikter eller stå för det jag säger/tycker. och är det så att folk misstycker och inte gillar den jag är så fine jag klarar mig utan. det är som man brukar säga ''DEM FALSKA FÖRSVINNER, MEN DEM ÄKTA BESTÅR'' och det tror jag stämmer helt ! jag gillar även utamningar och att vinna kan vara en jädrigt dålig förlorare beror på vad det gäller. sen är jag en hästtokig tjej som satsar på att komma långt, även ser jag mig som en bra vän så hoppas mina kompisar tycker likadant! 
vill även prestera bästa möjliga när jag gör något så har väl en aning för hög prestationsångest llr vad man kallar det. Ja det är väl typ mig glad snäll envis sprallig vild och galen (ibland) men även mysig go tjej det är väl så jag ser på mig själv ungefär :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0