bra film+bra dag!

Hejsan!
otroligt fin dag har det varit knappt blåst llr något och solen värmde huuur bra som helst! låt det fortsätta så nu ! just nu sitter jag i soffan och kikar på THE BIBLE rätt bra serie/film och den handlar om bibeln men den är fortfarande bra! går just nu på ettan.
idag har jag som sagt varit i skövde en sväng får passa på när man kan! köpte en tröja 2bikini toppar (var tvungen) en vårjacka,smycken och lite till stallet imorgon. har inte hunnit tagit några bilder då jag hjälpte mamma med maten så ni får dem imorgon innan jag drar ut mot stallet. ska försöka hinna med båda då fast får se om jag och pappa ska ut och köra och hur lång tid det tar annars får ena stå ändå. ne nu ska jag fortsätta kika på filmen kanske kommer ett godnattinlägg sen;) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0