Allt från igår!

Godmorgon ! 
orkade aldrig blogga igår kom hem 8 somnade halv 9,9 igår så ja och det behövdes kan jag säga! :)
 
men iaf igår så åkte jag ju och fixade fracke, sen efter det åkte jag direkt till stallet för att rida både nikki och hoppzan. red hoppzan i paddocken och nikki i en hage där (trodde inte att paddocken gick) men det gick bra med båda N var väl lite sådär tjurig när hon fick jobba men hon är ju brunstig med så kan bero på det också annars så var hon duktig. 
 
Med hoppzan gick det kanon även hon blev arg på mig när hon fick jobba sen gick hon klockrent i galoppen och då kom ett bocksprång då hon tyckte att hon jobbat klart haha ! lite kul ändå, men tränade på vänsterfattningarna mest då det är dem hon har svårt med och det gick några gånger efter lite om och menhaha tog även lite bilder så ni kommer få en liten minibildbomb här snart ;)
 
sen var det cirkelträning med mamma vid 6 och moster var även med, gick bra det med extremt trött var jag iaf när jag kom hem !
 
idag ska jag ner till stan vid 11 och träffa linnéa för en liten fika och gott snack men bloggar om det senare ! här får ni en sneak peak på bilderna iaf :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0