såååå sjuuuukt bra hela dagen/kvällen/natten!

Godmorgon på er! har legat vaken sen 8 halv 9 imorses men inte riktigt kunnat somna om trots att man är rätt så trött! äsch gick upp 10 iaf såååå skönt att ligga och dra sig så i sängen faktiskt. sen gick jag upp och åt frukost och detta bjöds de på:
 
huuuuur gott som helst! sen en macka.
 
hade även såååå jäkla roligt igår! åkte till ida runt 10 tiden och fixade oss började dricka lite och blåste massa ballonger och fixade de sista. sen så runt 12 tiden åkte vi ut på stan och cyklade runt härjade och allt de där. studenterna kom runt 2 tiden så grattade vi dem och slängde upp Elin sen trilla jag haha men de bjöd jag på! :) 
sen kom cyklandet och det var så jäkla roligt!! skulle vilja göra om allt igen!!! såååå synd att det tog slut så fort när man längtat så efter de! och vi sjöng allt möjligt sen tappade jag bort mitt ''gäng'' som jag senare återfann efter nästan 1 timma igen hehe. sen var det studentfest på kvällen, och vi var på en riktigt bra förfest innan och hade de trevligt och sjäng ännu mer då det var hos en student vi var hos! :D sen runt 11 lite över 11 drog vi till studentfesten och den kunde varit bättre faktiskt liiiite dåligt drag så beach partyt var ju bättre då, men umgänget gjorde så att det blev kanon ändå och lärt känna massa nytt och roligt folk! :D 
ne ska ta och ladda upp bilderna men ni får nöja er med dessa sålänge! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0