idag,igår närsomhelst!

hallå! ursäkta att jag varit ''off'' men har mina reasons ;) 
 
igår kväll kom adam hit blev lite mys där och sen så var han med och åt träffade mina knäppa föräldrar som hade dragit i sig ett och ett annat vinglas... sen kikade vi på wallander ETT MÅSTE på söndagar! :D sen så sov vi llr ahh somna ganska sent och det kändes idag hehe... 
och idag har jag jobbat heeeeeeela dagen 10-19 var riktigt roligt! fick lära mig en heeel del stå i kassan och massa andra sådant roligt! var rätt seg sen när jag skulle hem hehe, men blev en stund med linnéa också va bara tvungen att prata av mig!!!  och sen planerade vi även inför midsommar kommer bli så jäääääkla gryyyyymt! :D
och för er som inte vet vart jag jobbar så är det på McDonald's ;) bjuder på bilder från idag gårdagen och närsom! :D
gosis!
min extreeeeeeeemt gooooooda lunch!! :D
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0