hard work work!

tjenixen! 
är hos tandläkaren just nu ingen sovmorgon här inte! halv 9 har jag tid förjääääääävligt ville ju soooova! :D menmen senare sen runt 10 börjar jag jobba igen bllir kassa och drive skulle jag tro! men jag klagar ej! slutar 7 sen kommer säkert gosis hit igen förhoppningsvis kan vi ta en promenad innan vi båda däckar! hehe. mamma och pappa har ju åkt till italien nu också så måste fixa mat och ja vad ska man laga haha har ingen jäkla aning! måste skriva en inköpslista också. ajaa vi får se hur de blir! utkastarbilderna del 2 kommer upp också ! :))))
 
 


Kommentarer
Bella

Skulle inte du med till Italien?

2013-06-18 @ 09:31:55
Anonym

Undrar jag också, skulle inte du med till Italien?

2013-06-20 @ 16:04:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0