go och solig dag på stan!

hallå! 
var sååå sur igår så orkade inte lägga energi på bloggen, sen kom jag hem halv 7 till stallet då, sen här hemma vid 7 så de blev duscha äta sova haha!  
 
men idag har det hänt lite mer! jag tog en vilodag från stallet vilket behövdes! ibland måste man faktiskt prioritera sig själv! och jag har solat fått liiite färg ändå, sen tog jag med mig Rebecca ner till stan och köpte lite grejer till utkastningen sen en ny BH och sen bjöd jag lilltjejen på fika! träffade även på Marie och Frida där nere så stod och snacka lite. bokade även körlektion på onsdag så jaa nu blir det allvar!
. nu är jag barnvakt och kikar på morgan och ola conny och äter vattenmelon+ananas! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0