En fin dag med en underbar vän!

Och vad har jag gjort idag då?!?! 
 
jo  i morses så åkte jag mamma och min ena syster ner till banken och fixade massa grejer, sen passade vi även på att gå en sväng på stan, där jag förövrigt köpte dem sista sakerna till utkastningen och sen hittade jag en aaas fin klänning på veromoda som jag köpte hehe... jag vet SPARA ingår inte i mitt ordförråd...! men den var fin ni ska allt få se den sen! köpte även en del hårprodukter:))) måste man ha som tjej!! 
 
sen så runt halv 1 åkte jag och träffade Marie, så då cyklade vi till donken för att hämta våra scheman så nu jäklar ska det jobbas i sommar!!  och kan även säga vad vi har cyklat idag över 2 mil i stan bara! haha så mortion har det allt varit! vi ¨åkte även till ICA och köpte sallad och ngt att dricka as god sallad verkligen. sen satte vi oss i hamnen och solade snackade en MASSA! kollade på folk och massa sådant där, sen gick vi en sväng på stan (skulle visa henne klänningen) och sen gick vi in på lindex där dem bjöd på jordgubbar aaas gott så där blev vi kvar ett tag! sen drog vi till ekudden och kollade på alla som badade, och träffade även ett par andra kompisar som vi blev kvar med där ett tag! sen blev vi kvar hos mig en stund och hoppade studsmatta! och som tur är så har jag fotat lite så härfår ni bilderna!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0