vad har hänt idag kompisar??

Sååå nu är jag äntligen nerbäddad igen i min varma gosiga säng! idag har det varit lite blandat har pluggat sen var farfar här en sväng och pratade lite alltid lika trevligt! har även varit med mamma och handlat fick med mig lite smått och gott hem också! lite till håret parfym och till ansiktet:D!  sen åkte jag ut till stallet red ut med ida och det gick bra förutom att hon (hoppzan) skulle titta på allt! veronica hade även med sig några killkompisar som skulle rida såg riktigt bra ut både på häst och på marken hehe;)) ne men kolla kan man ju alltid göra! nu ska jag ta och kika film och även ladda upp bilderna från igår! :D
 
 
grejerna som fick följa med hem:) FV; parfym ansikts scrub shampo protect spray protect & shine spray :))
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0