teori, gosiga föl och kattungar!

hallå på er! 
har suttit ute i solen hela morgonen och pluggat körkorts teori börjar ju närma sig nu och jag har gett mig tusan på att det ska gå bra så lika bra att förbereda sig ordentligt! men det går framåt iaf lite halvsegt sådär bara de flesta frågorna handlar egentligen bara om logiskt tänkande. idag så ska jag fortsätta med detta sen lite senare i eftermiddag så blir det stallet har bara 1 häst att rida idag vilket är skönt! fast lite tråkigt också... 
 
igår var vi även och hälsade på Hoppzans ägare och riktigt roligt hade vi! träffade även hoppzans helbror och jag tror jag är kär sååååå gosig alltså! sen när ett gäng hästtjejer samlas blir det vääääldigt mycket prat om allt fester killar vad man har gjort inte gjort osv... gosade även med shettisföl och en riktigt gosig kattunge ska visa er bilder sen tänktejag när jag laddat upp de men en bild kan ni får se nu iaf! :) hon bjöd även på mat as god pastasallad sen till efterrätt hade hon gjort en riktigt god jordgubbstårta! så mätta och belåtna var vi när vi lämnade iaf!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0