skräckblandad förtjusning

hallå!
 
har haft fullt upp som ni kanske har märkt;) men igår så jobbade jag sen drog jag ut till stallet för att rida! red Nikki och longerade hoppzan var sååå trött hehe.. sen så cyklade jag hem och fixade hamburgare åt mig och syster, jaa mamma och pappa har åkt ut med båten igen så vi får klara oss själva men det är skönt! och de blev riktigt bra som ni ser;)
 
 
sen så låg vi framför tv:en hela kvällen. 
 
idag gick jag upp lite tidigare fixade frukost och drog sedan ut till stallet ellen skulle hjälpa mig rida stella eftersom jag ska göra de när hon är borta och jaa väldigt rolig häst det där och man lär sig en del. fick även testa hoppa lite och jaa det var en skräckblandad förtjusning fort gick det iaf!  sen med nikki fick det bli intervall träning och jaa tror vi båda tyckte det var jobbigt!
 
och nu sitter jag i soffan äter min goooooda smoothie och ska snart iväg till stallet igen tävling i töreboda som gäller!: D men först ska jag fixa en annan grej!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0