kvällsmys!

Godmorgon! nyss ätit frukost igen hehe blev gröt och sen makrill på knäckemacka rätt gott faktiskt har inte vågat testa det förut och sen ett ägg då så nu är jag as mätt... idag är det jobb till 17 ungefär och sen efter de så blir det intervaller i leksbergspåret har jag bestämt var ett tag sen nu men ska försöka med de 2 ggr i veckan iaf utöver ridningen och cyklingen då;)  sen blir det nog inte så mycket mer plugga lite teori tror jag också. 
 
igår kom jag hem rätt sent igen llr halv 10 hade ju jobbat och sen var jag iväg och red. jag och stina badade med nikki och calle och båda tyckte det var riktigt skönt och roligt! iaf nikki eftersom hon skulle dyka i så halva hästen försvann där ett tag haha blev några bilder men ska försöka göra de igen och ta bättre! sen red jag stella en stund i paddocken när det var lite svalare och det gick också bra tränade på massa nödvändigt som alltid behövs slipas på! och imorgon är det hoppning som gäller! och nu jäklar har satt upp massa mål både med hästarna och med mig själv berättar om dessa senare sen! men nu måste jag skynda mig ska hinna till willys innan jag börjar tänkte jag;)
 
 
bild från igår:))
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0