hoppning på schemat! 2 pass avklarade!

hallå nu är jag hemma igen! :D
 
orkade inte blogga igår hände inget speciellt jag jobbade det gick bra otroligt varmt bara sen så var det inget stall utan åkte och köpte lite gott till kvällen vindruvor och naturgodis:D sen såg jag på film tills jag somnade.
 
idag var jag ute i stallet redan klockan 08,00 imorses vi skulle ju hoppa och hade ingen lust med de när det är 25+ så började tidigt! NIkki var supertaggad och det gick bra vi hoppa iaf! blev allt en bana på slutet. och sen hoppade jag även Stella och jisses vad det gick fast as kul var det! och det tror jag hon också tyckte! har ju varit lite mesig innan med hoppning har kommit det sista och riktigt varför vet jag inte för det är ju verkligen riktigt roligt! och vi slutade med att hoppa bana på 90 cm! såå taggad hela tiden så det var roligt på torsdag är det dags igen! :D
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0