hemma från en underbar solig vecka!

Hallå! 
nu är jag tillbaka i vinterlandet igen! ne skämt åsido regnlandet kanske... haha att åka från ett soligt venedig tog emot lite, men jag har haft det huuuur bra som helst och har massa att berätta så ska dela upp allt lite så ska försöka ta tag i allt till helgen för de närmsta dagarna är det massa att göra! imorgon är det körlektion klockan 8 sen direkt efter jobb till 5 sen kommer adam hit! som jag saknat massa och alla mina vänner som jag även ska hinna se i helgen! :D men jag har över 200 bilder att visa och mer på pappas kamera så berättar i bilder ;)
 
bjuder på denna sålänge från när vi var ute och åt! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0