Halkan=klar+livet

Hallå! 
hoppas ni haft en rba dag hittills! orkade inte med bloggningen igår då jag kom hem 10 så skulle duscha äta osv.. men jobbade och sedan stanna jag och marie kvar och bara pratade sen blev vi som vanligt hungriga så då köpte vi 4 nuggets kvar, inte okej men för igår fick det gå! sen så åkte jag iväg och red longrerade hoppzan och red på nikki snapen runt med Ida sen också och det gick bra!
 
sen idag har jag varit iväg och halkkört i Laxå med ett gäng andra härliga personer, och även de gick bra och det var skitkul! så för er som inte har gjort det än har ni något att se fram emot iaf! :Doch nu är jag hemma väntar på att klockan ska gå så jag kan få ¨åka iväg och träffa min pojk var ett tag sen, och vad vi ska hitta på får vi se då:) nu ska jag fortsätta sitta njuta i solen på balkongen en stund till! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0