go dag med vänner sol & bad + hästar

Tjenixen! 
hoppas ni tagit vara på vädret idag aaaas varmt hela dagen vilket är heeeelt underbart! 
imorses var jag ute och fixade en grej, sen blev det stallet och jag tog 2 galopprundor med båda såååå härligt är det bara låta hästen gå och rulla llr testa hur fort de kan gå och det bästa av allt är att hästarna tycker det är skitkul! sen blev jag såååååå badsugen så kollade med Marie som jag tog med till ekudden blev ett dopp för mig medans marie gick ner till magen fast förstår de var aaaas kallt men så värt det! :Dd sen låg vi och solade+pratade som vanligt, tills hennes kille hämtade henne så åkte jag hem och käkade grillat! riktigt gott när man är så förbaskat hungrig. och nu chillar jag framför tvn bara. imorgon blir det morgon promenad städning och sedan jobb+stall:))))
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0