fin kväll meden fin vän!

hallå igen! 
antar att ni flesta sitter och glor på fotboll jag bryter de mönstret här är det allsång med Måns som gäller! :D riktigt bra denna gång! till det dricker jag thé och äter äpple och nektarinbitar! 
tidigare ikväll var jag iväg och brunchade med Marie blev en räkmacka på ströget hälsade även på ebba som jobbar där, måste säga att den var riktigt god! så mätta var vi efteråt iaf! sedan gick vi en sväng runt stan pratade tills hon tog bussen hem riktigt roligt och välbehövligt! prata av sig lite (som om vi inte gör det jämt hihi). här får ni lite bilder nu ska jag sjunga!:D
 
 


Kommentarer
Ida

Brunch är väl en blandning av breakfast/lunch?

2013-07-17 @ 00:13:44
URL: http://vackraida.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0