det är hårt för dom hårda!

hallå! blir ett litet sent inlägg har varit full rulle hela dagen! slutade jobba nyss och innan var jag i stallet tidigt imorses sen så red båda i paddocken dressyr och det gick bra! ska plugga in dressyrprogrammen så jag kan rida dem nästa gång! ska ju vara med på tävling den 17 augusi så lika bra att börja nu! :D
men båda hästarna gick bra gjorde lite allt möjligt och alla möjliga väga. men med nikki blev det mycket galopparbete iaf kändes välbehövligt! 
 
sen var det hem och duscha äta ngn macka sen så började jag jobba halv 5 och slutade 22,30 och imorgon är de från 11-20! :) och nu ska jag sova hörs imorgon innan jobbet! :D
 
(gammalbild bildbrist nivet)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0