allt om vad som hände igår:)

hallå! vad gör ni en dag som denna? 
jag har precis lagt mig ute på gräsmattan och solar lite! kom nyss hem från adam tillbringade gårdagen och morgonen där, fick även träffa släkten syskon mamma och pappa riktigt roligt var det och jättesnälla allihopa! 
och eftersom jag jobbar idag så fick jag åka hem medans de åker och badar lite lagom orättvist där.. fast börjar inte förens 4 så hinner va ute en stund iaf! var även och red igår innan och det gick bra! sen så åkte jag och ellen för att sola en stund innan jag skulle iväg, och idag är de som sagt jobb som gäller ända till 23 ikväll så ja kommer la va lite dött från min sida här:)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0