2 hästar ridna och en sprucken tallrik..

hallå! 
 
hann inte med bloggandet imorses. skulle vara i stallet 08,00 för att filma jaffa och olle (hennes fölis) sen så red jag ellen och elin ut gick bra svettigt var det dock as varmt ute! sen så var det dressyrträning för stina med hoppzan tillslut så fick jag till det hyfsat iaf! så imorgon blir det likadant innan jobb om, vi inte skulle hoppa då:)
 
nu har jag hunnit hem ätit lite hann ju inte äta frukost heller så hade rester från igår ett kycklingspett och sallad sen så svängde jag förbi life butiken och köpte lite gott som ni ser nedanför. och när jag värmde kycklingen jo vad hände tallriken sprack.... ajaa men nu ska jag greja med annat bjuder på bilderna från igår också när jag och linnea va! :D
igår:
 
 
idag:
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0