Tips till finare ansikte

 
eftersom jag säkert är i stallet nu llr är på väg så tänkte jag dela med mig av lite tips och ett utav dem är dessa ni ser över här, 3 as bra ansiktsprodukter jag använder dagligen !
 
 
1. på morgonen tar jag först den i mitten med en bomullspad man kan ta den på kvällen också den tar bort smink även vattenfast as bra!
 
2. sedan tar jag den till vänster är en finish som ytterligare tar bort det som den första missat alltså sminkrester kan endast ta på morgonen om du ej sovit med smink;) 
 
3 den till höger är en ansiktspeeling som jag tar på kvällen i samband med när jag duschar huden känns fräsch och len efteråt + att den är kanoners för er med finnar ackne osv funkar att ta på morgonen med bara jag som inte gör det :)
 
 
alla 3 finns att köpa på apoteket eller i din vanliga ICA affär ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0