snöig barbackatur !

tjenixen ! 
 
sitter i soffan och gottar mig med annanas träningsvärken är fortfarande olidlig speciellt i magen rygg mage ben rumpa ja i stort sett hela kroppen ! men men har varit och cyklat och i stallet ändå ;)
 
skolan var allmänt seg slutade 3 så åkte till stallet direkt efter stod och tjata lite med några sen så blev det en barbacka tur själv med nikki idag hon var lite hängig så blev trav och skritt men hon kändes mycket piggare än igår vilket är bra saknar säkert sin bebis ! :) men hon skötte sig och vädret var förjävligt helt enkelt så tråkigt bara blåser och snöar vill ju ha sommar !!!!!! ajaa men nu ska jag kika tv ha det så länge lovies ! :D
 
bjuder på en bild på mig och min rödhåriga tid ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0