planering och morgonmusik

Godmorgon läsare!
 
nyss ätit lite frukost det vanliga som ni nog redan vet vad det är hehe *blink*
 
inatt har jag inte kunnat sova som jag velat då jag vaknat ett flertal gånger av magont men denna gången var det pga mensvärken helt seriöst så illa har den nog aldrig varit hoppas den släpper lite senare under dagen så jobbigt att rida med sådan värk, tror ni tjejer förstår vad jag snackar om iaf;) 
 
men iaf ska dra ut till stallet vid 12 och ska då rida en sväng med Sara så tänkte ta nikki då sen får vi se vad jag gör med Stella blir säkert paddocken med henne idag efter insläppet tänkte jag då alla ska iväg och hoppa vid 3 så då blir det bra att ta henne när dem åkt tänkte jag:) 
 
så ser min dag ut iaf :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0