min söndag

hallå ! 
dagen har varit i full gång så fort man börjar göra något haha menmen alltid roligt ! :) åkte ju till stallet förut för att kolla på linnéa framförallt sen stallkompisarna som det gick bra för och självklart så gick det bra för linnéa med 2 finfina rundor ! :D 
 
sen så drog tävlingen ut på det rejält då en tjej trillade av och slog i huvudet så ambulansen fick komma och som tur var så klarade tjejen sig utan några större skador! :)
 
sen kom jag hem runt halv 5 typ och då var farfar här han har ju precis kommit hem från thailand och min avundsjuka på hans hudfärg nu alltså heeeeelt negerbrun ! vill också ;) efter det åkte jag pappa och isak ut och körde lite och ja jag fick köra huuur roligt som helst ! och det gick kanon med så det tar sig iaf :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0