min första skoldag

Hejsan ! 
 
sitter och kikar på 112 på liv & död riktigt intressant just nu jagar dem en ko haha jaa den är på vägen alltså ;) 
 
första dagen i skolan var helt okej började med svenska film sen franska lite segt sen hål till 2 som tur kom erik och var lite social med mig mycket trevligt ! dock var jag ganska trött haha märktes nog men åt ju ingen lunch då den var så tätt inpå frukosten så var ju inte hungrig ;) 
 
sen på specialidrotten gick vi igenom provet fick 16/20 så är nöjd sen så åkte jag till willys köpte annanas och sharoner måste ju ha till gröten imorgon ju ! :D så har min dag sett ut och nu inväntar jag farmen sveriges mästerkock  och inkognito ;) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0