hemmagjorda kokosbananer

just nu har jag det riktigt bra har precis hämtat en till kopp thé och även mina hembakta naturgodis som ni ser på bilden, kokoschoklad doppade bananer så jäkla gott ! perfekt för er som tränar llr vill vara lite nyttiga supergoda dessutom ! :D 
 
Gör såhär: 

skiva bananerna, smält chokladen (mörk 70%) så mycket som ni behöver jag tog knappt en halv till en banan. sen doppa banaerna i kokos llr chokladen först det bestämmer ni själva lägg på en tallrik och in i frysen 30min. och innan ni äter låt de stå framme 5-10 min för bästa smak ! 
 
Bon apteit!
 

 
fick förresten idén från en kompis, Tack så mycket klart nya favoritgodiset! :D
 
och till er andra t´gillar ni inte bananer ta eran favorit frukt istället ! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0