allt från A till Ö helt enkelt

godmorgon på er ! nyss ätit frukost llr ahh för ett tag sen, äppelgröt med kanel linfrö fiberbröd med skinka på och lite juice , äter ju som mest på morgonen sen så äter jag ju inte förens kvällsmaten igen runt 7 halv 8 eftersom jag har så mycket annat som ska göras emellan. men ikväll blir det broccolisoppa har jag bestämt ! det är ju så otroligt underbart gott !! ska göra en äggmacka till det med hade jag planerat. sen ikväll halv 8 är de ju farmen med så det tänkte jag kolla på :) 
 
men först ska jag städa på mitt rum sen blir det stallet runt 2 tiden så är där innan 3 så hinner hon äta också blir kanoners ! :D 
 
såg nu att mitt hår har växt massvis sen bilden togs i höstas ! vem vet jag kanske avslöjar min hemlighet för er sen ;);) ;) ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0