2 Ridpass - CHECK

sådär äntligen hemma i soffan ! två sena dagar har det varit från stallet men det har det varit värt ;)
tänkte skriva om ridpassen nu också innan sveriges mästerkock börjar ;)
 
Stella:
som förövrigt är moder till Nikki gick bra men hon är lite mindre och väldigt pigg så det var lite svårt i början men trave gick bra galoppen var lite svårare för då skulle de gå fort men det gick sen ändå. gjorde massa öppnor slutor i vänster då ellen bad mig ta den sidan då hon själv har jobbigt med de, lite roligt för jag är svag i höger.. men då gjorde jag det och tyckte hon släppte riktigt bra där sen och blev fin och fri från handen.
 
Nikki:
red faktiskt själv ute idag gick också bra det med, tog en annan väg och det uppskattades utav henne då hon tyckte det var jättekul men hon var super fin i galoppen idag med och såklart i traven som jag riktigt älskar! gjorde även öppnor och slutor och skänkelvikningar här med gick kanon lite sådär i höger men det jobbar vi på, sen så på hemvägen blev hon lite pigg och gjorde ett krumelursprång men sen så skötte hon sig:) 
 
bjuder på en  bild på henne också :)
 


Kommentarer
Ellen!

Min finaste Stella bus! ;) kul att du kom på henne så bra! :)

Svar: jaa det var riktigt roligt ! lite lik nikki bara smidigare mindre och en aning hetare haha ;)
None None

2013-01-08 @ 20:22:20
Miranda

kul o se han..men synd att han är borta nu..för några år sen så tävlade min pappa o red honom i tornerspel och sånt..o familjen o ja va där mycket.. Han var en bra häst, ja har ridit honom också..ja har massa bilder på han..men va fin filmen va!!

2013-01-10 @ 15:43:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0