08,00-20,00

Hallå! 
precis gjort mig iordning för att sova jaa är as trött så får bli tidig sänggång idag llr tidig och tidig hade nog somnat vid 8 men det var ju då jag kom hem ;)
 
så min dag har alltså sett ut såhär : 
 
skola till 3 sen till stallet rida ut en sväng med stina blev bara lilla rundan igen med lite trav får ju inte belasta benet för mycket ännu men nu har vi fått ännu mer skritt träning vilket är bra det med ;) och hon skötte sig idag nåååågot pigg bara hehe..:)  sen så fixade jag iordning där och cyklade hem så var hemma lite innan halv 8 , men imorgon blir det inte lika sent då jag bara har specialidrott på eftermiddagen och hoppning står på schemat ! :D
 
GODNATT ! 
 
 
 
bjuder på en gammal bild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0