tjohoo torsdag !

hallå där ute i vintervädret ! har ni för er gör snögubbar ? 
 
ne skämt åsido är så förbaksat trött på detta skitväder just nu har lust att gå ut med hårtorken och bara smälta bort det ! haha ! 
är förövrigt kvar i skolan trots att jag lutade 13,00 ojoj hände där eller?? förut var det bort från skolan så fort som möjligt ja mycket kan ändras på 1 år.. men har iaf skrivit klart min svenska inlämning som ska vara inskickad idag ! blev rätt så nöjd men slutet blev dock inte lika bra som början, ajaa får hoppas på det bästa liksom. 
 
idag är det inte mycket på mitt schema har inte speciellt något att plugga på heller för den delen engelskan är klar svenskan är klar spidrotten med , och så jäkla glad fick tillbaka omdömena från provet och inlämningen A & B fy fasen vad skönt ! :D det gjorde hela min dag ! 
ne men ska snart ner till stan för att lämna in mitt CV till olika ställen skulle ju fika med Moa men eftersom vi hade en del att göra så sköt vi upp det till en annan dag, men iaf cv ska jag fixa sen hem göra proteinbars att ha till farmen och kanske något annat baka bröd om vi har det hemma , jaa lite så får det bli idag alltså inget stall men som tur ska jag dit imorgon ! :D
 
nya webcam ego? självfallet det är ju torsdag !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0