Tävlingen!

Hallå där haft en bra söndag ?? 
min har varit sådär llr egentligen bra haha men aahh berättar snart !  började som sagt med att gå upp 06,00! skulle ju vara i stallet 07,00 för att mocka och så gick väldigt snabbt ändå sen fixa hästen för tävling som gick sådär ett jädra humör har hon alltså och skulle istället för att gå framåt hoppa rätt upp i luften och bara bråka... så ja det gick sådär i båda klasserna menmen får tagga om till nästa sen ska jag försöka ta med henne till ridhuset lite oftare och till specialidrotten också för lite extra hjälp ! 
pappa tog även lite kort så ska ladda över dem här nu innan maten tänkte jag så får ni se dem sen ! 
 
har även varit ute och övningkört nu och det går bara bättre och bättre sen har jag även sladdat lite med aaaas kul haha ! :D men nu vart det mat hörs sen ! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0