Ridpasset !

har lagt mig i sängen framför sveriges mästerkock har också hunnit se farmen. är på ett väldigt blandat humör också blir inte som man har tänkt sig alltid sen att man är såå lättirriterad på allt vill bara ta och gömma mig 1 vecka llr 2... men ajaa skyller på att det är periodens fel.
 
men iaf red hoppzan och nikki idag, och jisses brunstig häst var det här (nikki) jäkla häst alltså hade planerat en lugn tur då hon gått så mycket men det första hon gör när jag ska över till skogen är att backa bocka vägra gå fram sen efter ett tag kom vi över och sen kom småhingstarna och där tog det tvärstopp, sen kom en annan räddande ängel och hjälpte mig och jisses vad hon fick jobba hela vägen ner till sjön och hon vart skitförbannad i vissa lägen men det släppte fort och hon blev riktigt fin att sitta på !
 
med hoppzan så red jag och Stina en runda jag och ida red i veckan försökte hålla uppe tempot rejält vilket  vi gjorde och tränade galoppfattningar iaf jag och hon blev fin hon med ! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0