refresh, falk, och toabesök

Tjenixen ! 
 
ikväll har jag inte gjort många knop somnade efter jag ätit och när jag skulle fixa franskan haha nu förstår ni hur tråkigt det är haha ! sen har jag gjort fruktsallad och kollat på ponnyakuten har även druckit 7 glas vatten (hehe) så gissar på ett ANTAL toabesök + 3 koppar thé jadu tuff natt framför mig ;) har även fixat naglarna lite med glitter på vad tycks ??


 
skola imorgon med INTE alls sugen fy satan vad det suger ... sen så blir det stallet och rida båda sen cirkelträning med mamma runt 6 tiden så lång dag imorgon men det behövs känner att jag måste röra lite på mig nu ! haha men vi hörs imorgon nu ska jag fortsätta se Johan Falk :)!


Kommentarer
Felicia -asslatjejerna.

Hi hi, ja va lustigt:)var du funktionär eller bara publik?

2013-02-17 @ 22:40:14
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Carolina - Beridare på stall Assla

sv: Jaha! Tack :D

2013-02-18 @ 10:31:44
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0