Livet alltså

Hejsan ! 
har precis lagt mig i sängen och slagit på The Lucky One, så ja jag dissar mellodifestivalen denna lördag också, den enda som är bra är amanda Fondell isf :) menmen iaf så red jag  båda idag började med Hoppzan och red med Ida och Ellen var på såååå mycket bättre humör idag och fick även en del tips och hjälp utav mitt sällskap vilket bara var bra! sen så försökte jag lite själv och testade en massa och till sist så gick det riktigt bra hon bjöd framåt gick i bra form och ja så hon ska gå så nu vet jag lite vart jag ska börja :)
 
med nikki red jag med ebba och ellen då, jäkla brunstig häst det där alltså ett riktigt humör har hon! menmen vi gick både först och mellan och hon tyckte det mesta var läskigt även jobbigt speciellt när man fick under bakbenen då hon protesterade lite men gav sig rätt snabbt ändå, sen så galoppera vi lite och hon skötte sig fastän hon inte fick vara först var bara bra hade hon varit först hade det bara blivit bock så istället jobbade hon riktigt bra i lugn galopp :) sen innan jag åkte hem fick hon sig en rejäl skrubbning som hon tyckte var meeeega skönt ! :D
 
Gosehäsarna alltså ska försöka ta lite nya bilder också ! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0