ibland så händer det

Dagen har gått i ett som vanligt ..hehe brukar vara så , men iaf vi hade våran sista lyrik lektion idag för ekhamras 8:or lite tråkigt faktiskt var as kul och dem var riktigt duktiga ! vi gav dem en lite extra utmaning att skriva sin egna dikt vilket dem lyckades med + att dem tyckte det var roligt att vi var där och riktigt härliga små barn ! superkul verkligen :D fick bra feedback från deras lärare och från våran så det känns bra så nu ska jag sätta mig ner och skriva min egna reflektion av alltihopa!
 
sen efter det var det back to school .. engelska och idrott på schemat var iofs bara teori på idrotten men ändå! lite halvseg eftermiddag as ont i magen också har inte ork att det ska börja igen nu när det varit bra..........
iaf så red jag nikki idag med och VARFÖR kunde hon inte gå så bra i söndags för !!!! förutom lite småprotester så var hon kanon idag fattade fina galoppfattningar utan att bocka iväg llr hitta på massa saker + att vi gjorde en del övergångar som hon lyssnade bra på, ibland blir man inte riktigt klok på henne alltså haha ! 
och förhoppningsvis ska jag ha med henne på spidrotten imorgon med ! 
 
 


Kommentarer
Victoria

SV: Ok, jag ska bara vara hemma och njuta av lovet :) hoppas du får en bra dag!! :)

2013-02-27 @ 08:44:46
URL: http://hundtassarna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0