allt i 1 !

Tjenixen !
 
dagen har gått i ett idag med imorses vaknade upp med magont men gick över sen så åkte till skolan gjorde ngt arbete om mänskliga rättigheter med ebba lägger upp bilder sen. slutade runt 2 så drog till stallet för en ridtur så as tråkigt väder ute bara snö och regn....... menmen gick helt okej red själv och tänkte hela tiden på hur hon gick och hur jag satt perfekt att träna på när man bara kan skritta och trava lite sen och få dem låååånga fina stegen och hon skötte sig bra tills vi kom till unghingstarna aldrig trasslat där förut men nu (antagligen snart brunstig) så skulle hon sparka backa in i elstängslet och hålla på och hoppa gick verkligen inte framåt hjälpte ju inte när småhästarna vägrade gå därifrån så då vart jag förbannad  sen när jag fick fram henne lite så vände jag och tog en annan väg vart så jäkla arg men hon gick as bra och  lyssnade kanon så ska nog vara arg när jag rider rider mycket bättre då haha ! :D sen efter stallet var det cirkelträning 1 timmes fys tjaaa träningsvärk i heeeela rumpan imorgon alltså ! men så ska det vara även massa magövningar gjordes med.
 
så sammanfattar dagen såhär :
* skola
* cykla 2 mil
* 1 ridpass
* 1tim fys
* nu soffläge :D 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0