mysfrukost

Godmorgon! 
måndag och ny vecka och den börjar riiiiktigt bra, skoja inte alls faktiskt... men nog om det.
 
nu är jag iaf i skolan trött som bara den... märks att jag nästan jobbat 20h på 2 dagar och inte alls sovit något vidare.. så ska bli skönt med en jobbfri helg denna vecka. helgen har bestått av jobb då, sen har Kandra varit hos mig och så har vi haft myskväll med fruktsallad och ljus + film! riktigt bra har det varit, sen har jag inte gjort så mycket mer då jag somnade direkt efter jobbet igår. stannade även kvar lite extra då det bara vällde in massa folk!
 
idag blir det skola  nu då sen hem gå ut och gå sen sätta sig med svenskan måste bli klar med den känner jag, den ska ju vara inne på söndag men skönt att ha den gjord så. 
 
mycket prat om onödigt så ni får en frukostbild sålänge så ska jag fixa bilderna på novemberlights istället!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0