gosetisdag!

Hallå! 
hoppas ni haft en bra tisdag! min har varit bra, mycket skratt och flams ibland iaf haha! ja man ska ju bjuda på sig själv eller vad säger ni?;) det har jag iaf! 
 
skolan gick fort, sen hem trodde jag skulle på juluppvisning men inte så, sen så somnade jag en stund pluggade lite och inväntar nu paradise! kul liv jag verkar ha.... men till helgen då äntligen ska jag ut till stallet och imorgon ska jag ut och gå kolla på min lillasysters luciauppvisning sen plugga såklart och senare i veckan blir det simning och födelsedagar att fira! istället för att ni ska läsa ett tråkigt inlägg får ni bild på mig och gosekatten som jag även delar säng med inatt!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0