what have I been up to?

Hallå!
 
har inte orkat blogga på hela dagen helt slut i huvudet haha så har typ suttit och halvsovit;) men efter skolan som slutade 1 typ så stanna jag och pratade med en kompis sen vid 3 så var det dags att ta sig hemåt haha! 2 timmar bara flyger förbi när man har maaaassa att prata om! men nu var det viktiga och intressanta saker! 
sen när jag väl kom hem så drog jag ut på minspringrunda hade även med mig hunden och säger bara stackars henne.... hon var bra trött efteråt och jag får nog ta och börja springa dubbelt så långt om jag ska bli trött... sprang ju bara 3-4km så får bli 5-6 nästa gång istället som blir redan i helgen! 
 
sen har jag pluggat roligt va?!?! gör typ inget annat men allt SKA fanimej sitta som en smäck!! ska ta med mig skiten till jobbet imorgon också och sitta på rasten, all ledig tid är dyrbar!  har även hunnit med att äta grillat fast fy vad jag mådde illa efter en tugga så blev inte mycket mat för mig..... orkar inte att magen ska ställa till det igen....! hoppas det bara är för stunden!
 
annars nu blir det harrypotter som går på 4an har ju bara sett 1 film innan hehe så får se om denna är bra!  har även tagit lite outfit bilder så såhär såg jag ut idag like it or not men det var otroligt skönt! :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0