utekväll med tjejerna!

Godmorgon på er! 
förlåt för denna meeeegakassa bloggningen men har varit massa som vanligt och ibland kommer livet före! igår var det som sagt tävling och första klassen gick bra sen så i andra var både jag och nikki trötta så var heeelt lost inne på banan så det gick sådär.. menmen 
 
sen så åkte jag hem och duscha lite sådär sen somna jag på soffan en stund haha! var as trött men sen var jag tvungen att fixa mig för det var ju partyyyy på G, vi skulle ut och fira Ebba som också fyllt 18 nu! så vi samlades ett glatt tjejgäng och satt på ebbas balkong och hade det as gött med massa prat tjejdilemman och massamassa prat om allt och inget! var as kul! sen runt 23 gick vi ner till ströget och tog en as god drink satt vi där en stund sen till stadt där vi träffade ännu mer folk och gratis drinkar! :D tog en heeel del bilder med men de kommer upp snart ska bara få in de i datan:)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0