The Dairy!

God eftermiddag llr något, gaaalet seg måndag måste jag säga! har suttit och pluggat teori + lite annat gaaaalet nära nu faktiskt sen måste jag plugga till tävlingen på lördag och en hel del andra grejer... är såååå jäkla mycket som händer just nu så hinner knappt med gaaah paniik! så nu ska jag ta en paus i detta plugg och bege mig mot stallet för en ridtur får se vart jag ska rida. har förresten kollat på världens bästa film (efter pearl harbor ) DAGBOKEN heter den sååå fin kärlekshistoria som verkligen fångar en s¨har ni inte sett den så se den! satt nästan och grät igenom hela bara för att den är så fin!
:D väl hemma sen så ska jag ta och lägga upp lite bilder så hang on! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0