Ta vara på tiden-lev nu!

Godmorgon på er! 
får ursäkta dåliga bloggningen igår, men som sagt är livet fullt med roliga saker som går före! hade körlektion på morgonen vid 08,00 och det gick riktigt bra var bara hur trött som helst men som tur gjorde vi inget jobbigt köra mot enkelriktat bara:) sen åkte jag ut till stallet klättrade med Stella gick kalas och sen så skulle vi filma hoppzan gick bra till en viss del men en del bra bilder blev det iaf! kan lägga upp de sen! 
sen så runt 2 tiden mötte jag upp marie så gick vi en powerwalk 1,5 mil kom vi upp till!!!! as bra as varmt var det också sen åkte vi hem till mig duscha och sen drog vi ner till oxen och köpte varsin sallad och sen kollade vi på den as braiga filmen EGO den MÅSTE ni se! huuuur snygg som helst alltså!! :D men nu måste jag dra  hör av mig från mobilen!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0