Run the world!

tror det har slått slint i huvudet llr något men var just ute och sprang har varit as taggad på det as länge så tänkte nu när jag har tid så why not! sååå jäkla skönt var det var inte överdrivet långt 3-4km bara men ville se vart jag låg på men hade lätt kunnat springa 2 varv till! så imorgon innan skolan är det på de igen llr om det blir promenad ngt av de iaf! men ååh älskar när man känner att man är på gång så i vinter blir det massa fokus på mig själv och min träning istället för andras vilket känns oerhört skönt! men nu ska jag in och äta magen kurrar som fasen! innan jag tar vid med pluggandet igen gick riktigt bra förut faktiskt! så puss på er!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0