morgonshopping!

Godmorgon! 
har nyss ätit frukost llr ahh det var ett tag sen kom jag på... klockan är redan halv 12.... usch helgerna går plötsligt så jäkla fort och veckorna med.. haha nejdå jag har ingen ångest;) eftersom denna morgon började katastrof så har jag nu klickat hem lite grejer så man blir lite gladare! blev till min kära mobil som behöver en makover så blev en plånbok såklart i rosa med lite bling sen ett annat skal med blommor och nitar på! älskar blom mönster så gulligt och fint! nu ska jag fixa iordning rummet ge er ett tips och sedan gå ut och gå innan jobb börjar senare i eftermiddag...!
Plånbok Samsung Galaxy S3 rosaBlommigt nitskal till Samsung Galaxy S3
 


Kommentarer
ellen

Twinis med skalen då! ;)

2013-08-25 @ 11:22:56
JENNYH - Mammablogg

Fina =)

2013-08-26 @ 21:01:40
URL: http://jennyh.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0