let it burn!

Hallå!
 
måste säga att denna dag har gått ruskigt fort ändå och jag har ändå inte gjort ngt förutom att ha pluggat och sen åkte jag iväg och red på nikki det gick bra hon var pigg men rolig!och vad jag älskar att galoppera speciellt på henne man bara flyger fram llr svävar! sååå underbart go känsla är det! imorgon ska jag dit igen för att trimma! måste säga att jag har lite noll motivation till det utan vill helst bara rida för skojs skull men får hoppas att de går bra! nu har jag bara slappat hemma ska plugga lite till sen kolla film tills jag somnar lust att se dagboken igen men får se vad de blir! 
såååå fin! :D
 
 


Kommentarer
Ida

Och min darling syns i bakgrunden och är så vacker så! :)

2013-08-12 @ 22:59:52
URL: http://vackraida.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0