Kvalitetstid med bästa!

Hallå! 
har suttit i soffan och typ garvat ihjäl mig med vissa som är med i IDOL asså heeeelt seriöst en del att de inte skäms! fast de är ju så jäkla roligt haha! älskar början den som är bäst när de tar ut alla!  
 
tidigare förut åkte jag ner till stan för att möta upp linnéa blev en rundtur på stan för att se om jag hittade vita jeans men fanns inte så får åka ngn annanstans istället. blev även en fika på ströget en heeeel del snack sen fick jag även mina parfymer också från VS! ni ska få se dem sen! blev även lite köp nu inför skolstarten alltid lika bra att vara förberedd! sen blev det ännu mer snack och skoj satte oss i parken en stund på de där roliga gungorna och planerade och pratade lite! :Doch nu kikar jag på broadchurch något ni måste kika på!!
 
här ser ni även dagens outfit måste ju suga ur de sista av sommaren!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0